AminIkmal :') <3
it takes a strong woman to love a military man

Sunday 29 December 2013 @ 20:16 | 0 Comment [s]

'i never thought it would be easy , cz we both so distant now '

cehh tetiba ja masuk lagu  justin bieber .. aku suka lirik nh .. sebab kena mengena aku dengan lili .. weee ! SESIKIT LILI , SESIKIT LILI .. BIAR LAH , AKU SAYANG DIA APE !

alhamdulillah , realy beransur pulih .. ya , mungkin ? aku terlalu sayang kan dia , dan aku percaya dia sayangkan aku ..

IT TAKES A STRONG WOMAN TO LOVE A MILITARY MAN 

is it true ? dann .. aku layak ke jadi perempuan tuu ? alhamdulillah juga , setahun aku mampu tunggu dia . walau pun banyak rintangan yang datang .. ramai kawan aku tanya , kenapa aku mampu tunggu dia , kenapa aku tak cari lain , tak bosan ke , tak itu tak ini etc etc .. jawapann akuuuuuuuu thadaa ! tak dan tak dan tak ! samasekali aku tak bosan , sama sekali aku tak jemu tunggu dia .. cz i deeply love him .. aku tak pernah sayang lelaki macam nh .. seumur hidup aku .. mungkin , selain ayah aku , dia insan yang bergelar adam yang paaaling aku sayang .. tersangat .. i still remember when hubungan kami retak selama 3 bulan ,, OMG ! aku hilang arah ,, sumpah :'( sedihnya , remuk nya hati aku , but aku try , cuba sedaya upaya untuk dapatkan hati dia balik .. memang , it was really hard .. dah lah relay jauh .. lili pulak susah contact , dah susah contact , mamat tu pulak dah bencik kita masa tuu :'( alhamdulillah sekarang semua dah ok .. aku tak nak repeat menda alah tu again ! taknak hilang dia lahh :'( sayang kot ! :'(

kadang kadang , aku terfikir , mampukah , relay nh bertahan dengan lebih lama ? erm mampu kot :D ahaaa , aku nak relay nh kekal sampai mati ..  makin hari , aku dapat rasakan , cabaran hidup aku makin berat , aku takut , aku tak mampu tanggung semua tuh .. hopefully i can do it ! aku boleh tempuhnya , demi masa depan aku , demi masa depan relay nh .. aminn


Older Post
Blog's Owner <3





holla you olz , im the owner of this blog . enjoy reading my post . no hater ,no copy cat tautau :)ite tubet awak nanti :)

underline, bold, strike and italic

blockqoute


My Precious Gift :')





Amin Ikmal khalili Aminuddin <3 beby , you are my virus, You will make it painful for me, I want you again and again, I crazily want you, I love you so much, Even if I’m in pain after pain, I love you until the day I day :') :*


Navigations!





Diary About Stuff Site


Let's Talk!





YOUR CBOX CODE HERE BEBEH!


The Credits!



Template by : Dirah | Sor
Basecode by : Farisyaa | Nurynn
Full Edited : YOUR NAME
Owned : YOUR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!