AminIkmal :') <3
B E R U B A H

Friday 13 December 2013 @ 17:30 | 0 Comment [s]

Morning you ollzz .. Apa habaq ? Sihat kaa ? Alhmdulillah aku sihat .. Ada laa masalah kesihatan sikit tapi tkleh nak tulis kat sini .. Mak aku and aku ja yang tau .. Hehee :')

Khalili mula lagi .. Dah strt tk text aku .. Ahaa ok .. Kalau situasi nya macam dulu , mcm dia awal2 masuk maktab yang dah pisahkan sgala galanya antara aku dan lili , its ok . Aku bole trima .. Nak dkt sbulan dia tk contct aku , aku tk kisah .. Cuz dia tkda fong .. Tu aku percaya dia mmg btul2 busy dgn 'kerjaya' dia tuh .. But now dia ada bb , tak txt aku bbrapa hari ? Hahaa , ce ngk twit dia :') aktif lagi kau .. Aku nak buat apa kalau mcm tuu .. Nak buat apa lagi .. Aku tk mampu nak buat apa .. P E N A T ! Yaa .. Dan sebenarnya aku dah penat .. Bila aku try luah kat dia ,  dia ckp aku put all the blame on him .. Dia marah . dia itu dia ini .. penghabis 'bye' dia hantar kat aku .*melelh air mta sambil type .

apa lagi yg mampu aku buat .. apa lagi ?? dalam masa setahun nh banyak yg dah berubah .. berubah menjadi makin teruk .. tp tah knapa smangt aku smakin kuat , sayang aku smakin kukuh untuk dia ..

salah ke aku nak bahagia macam kak ana and abg didie ? mereka saling melengkapi saling menyayangi .. dan aku percaya rasa sayang antara mereka amat utuh .. seutuh tali ikatan yg dah disimpul mati .. saat kak ana lemah . abg didi selalu ada .. saat abg didi jatuh , kak ana ada di samping abg didi , bantu abg didi untuk bangkit smula ..
itu belum lagi time kak ana teringin kan apa2 , sampaikan durian pun , abg didi sanggup drive jauh2 ,
bg kat kak ana . aku kagum dgn scarifice yg abang didi hadiahkan kat kak ana . dalam setiap hal ! diaorng tak kisah apa yg org nak ckp , and diaorng totally tk kisah untuk menunjukkan kasih sayang mereka antara satu sama lain di hadpn org .. apa bezanya abg didie dgn lili ?  beza nya hanya nama , D dan L ? takda pun , ssama askar .. ssama sibuk .. tp abg didi boleh bhagikan masa untk kak ana ..
berapa lama aku harus jadi mcm nh .. berapa lama .. jika khalili hiasi diri aku , hati aku dgn kasih sayang dia yg ikhlas dan tulus , itu tak jadi
masalh bagi aku untuk tunggu dia berpuluh dekad pun ..
tah .. aku tak dapat bayangkan mcamana hidup dia nnti kt nm pnm .
aku tk bgtau khalili pun aku da start berblogging . biarlah .. kalau dia baca aku takut dia marah aku lg .. aku tknak dia marah :'( aku skdr nak luahkn isi hati aku .. aku dah tkda tempat nak luahkan .. hidup aku sorang .. dgn ibu ..
God .. baiki kan hubungan kami .. aku sgt2 sayangi dia .. terlalu .. aku mohon ..

Published with Blogger-droid v2.0.10


Older Post | Newer Post
Blog's Owner <3





holla you olz , im the owner of this blog . enjoy reading my post . no hater ,no copy cat tautau :)ite tubet awak nanti :)

underline, bold, strike and italic

blockqoute


My Precious Gift :')





Amin Ikmal khalili Aminuddin <3 beby , you are my virus, You will make it painful for me, I want you again and again, I crazily want you, I love you so much, Even if I’m in pain after pain, I love you until the day I day :') :*


Navigations!





Diary About Stuff Site


Let's Talk!





YOUR CBOX CODE HERE BEBEH!


The Credits!



Template by : Dirah | Sor
Basecode by : Farisyaa | Nurynn
Full Edited : YOUR NAME
Owned : YOUR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!