AminIkmal :') <3
PMR

Wednesday 2 October 2013 @ 01:28 | 0 Comment [s]

ASSALAMUALAIKUM .

dua tiga hari nh aku rasa tertekan sangat . seyesly , semua orang aku nak marah . yang paling teruk masa aku gaduh dengan elmy depan cik zaimah . masa tuu aku rasaa , Astagafirullah , apa yang aku dah buat nh . aku langsung takleh nak kawal kemarahan aku . and aku keep crying dalam kelas bila aku rasa bgituuuuu stress . tak tau lah kenapa :'(

aku sedar, apa yang buat aku depress mungkin datang dari masalah aku , and aku maybe keep thinking my relationship , plus , spm is just really around the corner .masa sekarng nh aku betul2 mengharapkan sokongan dari dia .. dalam masa sebulan nh ja .. aku nak sgt dia bagi kata perangsang kat diri aku , layan aku dengan baik .. but , dia dah lama tak contact aku .. masih ke dia ingat akuu ? biy , sayang perlukan awak dalam masa sekarang nh . macam2 buat sayang tertekan ,dan sayang perlukan biy sebagai ubat "antidepressan " sayang . please mengharapkan sesuatu daripada awak biy :'(

hari nh pmr , pmr buatkan aku terkenang saat biy ambil big exam nh dulu :') aku try buat macam2 untuk bagi dia semangat nak jawab pmr . dah lah masa tuu dia kemalangan . risau gila aku , aku dalam kelas masa tu ada final exam , terjulur2 kepala aku dari tingkap nak nengok dia okay ke tak jawab . padahal bukannya dapat nengok pun :'( tapi takpe lahh , dpt nengok dewan pun jadilah :') kertas yang dia tulis " wish me luck ! trial ! " pun aku masih simpan lagi . kenangan :') aku belikan dia kuih , alat2 tulis , dengan harapan semua tu dpat jadi perangsang untuk dia jawab dalam exam .. semua tuu seakan2 sedang berulang semula depan mata aku . ya Allah , aku rindu dia. rindukan Amin Ikmal khalili .

Allah , bagi aku kekuatan dalam tempoh sebulan nh , jangan bagi aku berputus asa bgitu awal . dan aku mengharapkan satu keajaiban bakal berlaku , aku harap , khalili dpt menjadi pembakar semangat aku dalam masa sebulan nh .. aku mengharapkan dia . dia kekuatan aku Allah , dia pengganti ayahku . aku mohon , kabulkan doa aku pada kali ini . aminnn ..
#sayaterlalurindukanawak .


Older Post | Newer Post
Blog's Owner <3





holla you olz , im the owner of this blog . enjoy reading my post . no hater ,no copy cat tautau :)ite tubet awak nanti :)

underline, bold, strike and italic

blockqoute


My Precious Gift :')





Amin Ikmal khalili Aminuddin <3 beby , you are my virus, You will make it painful for me, I want you again and again, I crazily want you, I love you so much, Even if I’m in pain after pain, I love you until the day I day :') :*


Navigations!





Diary About Stuff Site


Let's Talk!





YOUR CBOX CODE HERE BEBEH!


The Credits!



Template by : Dirah | Sor
Basecode by : Farisyaa | Nurynn
Full Edited : YOUR NAME
Owned : YOUR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!