AminIkmal :') <3
moga bahagia :')

Monday 23 September 2013 @ 01:51 | 0 Comment [s]

aku selesa untuk satu dua hari .. hari nh aku aku sakiti hati aku semula .. khalili mcm dah addict sangat kat fatimah .. akuu .. aku .. aku takleh nak buat apa .. aku hanya mampu lihat kelakuan dia . di bibir aku terukir senyuman , di mata aku mencipta air mata .. perlu kedia kata yang fatimah tu .. sister of him .no heart feeling .kenapa dia tak bagitau terang2 ..sumpah aku tak kuat ya Allah . sangat .. aku tak mampu .. dengan hari nh aku dgr sahabat aku meninggal .. aku try bahagiakan  diri aku kalau tu yang buatkan dia bahagia .. semoga kau bahagia lili . dengan apa jua yang kau buat .just nak kau sedar yang aku kat sini sentiasa tunggu kau . sentiasa menagih cinta , sayang yang dahulu pernah kau bagi untuk aku . :')


Older Post | Newer Post
Blog's Owner <3





holla you olz , im the owner of this blog . enjoy reading my post . no hater ,no copy cat tautau :)ite tubet awak nanti :)

underline, bold, strike and italic

blockqoute


My Precious Gift :')





Amin Ikmal khalili Aminuddin <3 beby , you are my virus, You will make it painful for me, I want you again and again, I crazily want you, I love you so much, Even if I’m in pain after pain, I love you until the day I day :') :*


Navigations!





Diary About Stuff Site


Let's Talk!





YOUR CBOX CODE HERE BEBEH!


The Credits!



Template by : Dirah | Sor
Basecode by : Farisyaa | Nurynn
Full Edited : YOUR NAME
Owned : YOUR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!