AminIkmal :') <3
MASALAH ! MASALAH ! MASALAH !

Tuesday 24 September 2013 @ 07:52 | 0 Comment [s]

masalah , masalah , masalah ! benda nih keep melekat kat akuu ja .sampai satu tahap aku nak menjerit kuatkuat dalam rumah nhh .nak lepas kan segala apa yang aku rasa .

aku lihat sekeliling , bermacam ragam manusia bila mereka menghadapi stress . termasuk aku . tumbuk dinding lah ,cari rokok , enjoy ,rempit , club , dadah , arak ... masa zaman jahiliah aku , penadol 1 papan , kelar tangan ,paling teruk aku kelar dari pergelangan nak sampai ke siku . kering tak kering hati aku masa tu kan? ye lahh , zaman jahiliahh . masa buat tuuu , aku tak rasa sakit punn .. just bila aku fikir balik , syaitan kan , masa buat ja rasa tak sakit , dah buat ?haa rasa lah pedih die bila kena air. tuu air ,kalau peluh ? sendiri tau lah kan ..
tapi ,sekarang , umur aku lagi 3 tahun nak 20 . tu pun kalau umur aku panjang , if umur aku macam arwah akeem, takmerasa lah aku jadik ty kan ? insyallah , kat luh mahfuz dah tertulis segalanya . sambung balik , umur aku lagi tiga tahun nak ke 20 , bila aku fikir kan , aku dah mampu nak fikir baik buruk untuk lakukan sesuatu . takkan semua masalah perlu diselesaikan dengan menyalahgunakan apa yang Allah dah berikan . kadang2 kalau aku dah terlajak sikit tu ,aku termenung . aku bukan soleha yang dahulu .aku boleh move on dengan cara lain . tukar personaliti diri untuk menjadi yang lebih baik . isi waktu senggang dengan benda yang berfaedah ,tambahan lagi bila spm is really around the corner . target aku nakmohon nurse.so kena study hard sikit .bak kata abang pie pun , tumpu kan spm dulu , masalah lain ke tepikan . insyallah ada cara lain untuk selesaikan .

kali nh aku cuba tenangkan diri aku dengan tak pakai sim . aku pakai fon tapi sim aku buang . wahahaha . siapa yang tau id wechat aku tuu , pepandai la sampaikan maklumat guna wechat . kalau yang sesaja menggatal hantar hai ho hee tu kirim salam mak jemah jelah , confirm aku tak balas .remember ,just only important things ja aku akan balas , yang len , kirim salam habis. aku cuba taknak lukakan hati aku sendiri dengan terus2 san mengharap yang khalili akan send mesej  , tanya khabar , kata dia masih sayang kan akuu .mungkin semua tu dah tak ada lagi untuk aku sebab tah beralih pada fatimah azzahrah .

aku sedar , darjat aku dengan fatimah sangat jauh . fatimah anak orang kaya , ada rupa ... aku ? aku cuma anak seorang penoreh getah , masuk hutan , selubung macam ninja , semata nak cari rm20 dalam seminggu . rupa aku pun , ke laut . takpelah , aku masih lagi bersyukur dilahirkan sebagai seorang anak penoreh getah , at least , aku tahu macamana susah nya seorang ibu tunggal menyara seorang anak perempuan . aku tak malu nak mengaku ibu aku seorang penoreh getah , dah aku tak kisah jika ada yang nak singkirkan aku sebab darjat aku .

khalili ,pilihlah jalan terbaik untuk hidup biy . sayang macam tak sangka , begitu cepat awak jumpa seorang yang mudah nak rampas hati biy dari sayang . apapun yang biy buat , sehingga sayang jatuh terduduk , sayang tetap sayangkan awak biy . sayang dah takda sesiapa selain biy , dan ibu . sayang tahu , biy masih sayangkan sayang ,kan ? walaupun perasaan tu hanya secebis .. sayang yakin , kita boleh bina semula sayang , cinta kita yang dahulu . sayang terlalu sayangkan awak , Amin Ikmal Khalili ..


Older Post | Newer Post
Blog's Owner <3





holla you olz , im the owner of this blog . enjoy reading my post . no hater ,no copy cat tautau :)ite tubet awak nanti :)

underline, bold, strike and italic

blockqoute


My Precious Gift :')





Amin Ikmal khalili Aminuddin <3 beby , you are my virus, You will make it painful for me, I want you again and again, I crazily want you, I love you so much, Even if I’m in pain after pain, I love you until the day I day :') :*


Navigations!





Diary About Stuff Site


Let's Talk!





YOUR CBOX CODE HERE BEBEH!


The Credits!



Template by : Dirah | Sor
Basecode by : Farisyaa | Nurynn
Full Edited : YOUR NAME
Owned : YOUR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!