AminIkmal :') <3

Sunday 29 September 2013 @ 06:56 | 0 Comment [s]

assalamualaikum korang :') apa khabar ? sorry , aku dah lama tak update . bukan apa , chager lappy rosak . takes time lah kan nak cari sumber wang nak beli charger yang baru . but alhamdulillah , ibu support :') thanks mom !

sekarang nh , aku tengah downloadkan cerita lagenda budak hostel untuk biy . biy kata ada dia dalam cerita LBH tuuu . aku tak tau lahkan mana satu dia , yang penting aku dapat download full movienya .

dah berapa hari biy tak contact aku . rinduu sangat . rinduu yang teramat . tiap2 hari stalk twitt dia . happy ja dia . aku nak sangat jadi macam biy . happy ja manjang , tanpa ada masalah . sayang nak biy , sayang nk :'( tapi totally i cant ! tiap2 masa ingat dia , tiap2 malam aku mnangis . aku tak tau apa lagi aku nak buatt . kalau hati nh boleh aku tikam , aku tikam bertubi2  . biar lah nak jadi apapun . aku rasa tak mampu nak tanggung kesedihan nh :'( Ya Allah , aku mohon , kembali kan kepadaa aku khalili yang dahuluu , yang sentiasa sayangi aku walaupun dari jauh :'(

tadi pergi jumpa huda, then dia bawak aku pergi pantai . Subahanallah , indahnya ciptaan Mu ya Allah .tenangggg sangat aku rasa . tenang sangat2 . dengan angin bayunya . ya Allah , aku rasa macam nak bawak pantai pastu detak belakang rumah aku .. hee :') aku rasa tenang , aman .. siap beli roti sosej gulung dengan jajan . ala2 piknk kecik gituu . dengan telatah huda betul2 buat aku tenang dan sedikit gembira :') aku lihat dari wajah huda , dia seorang sahabat , wanita yang teguh pendiriannya , tegap hatinya .. dia pun ada masalah , masalah yang aku kira , lebih kurang macam akuu . tapi bf diaa yang start dulu .. dia nangis , tu dah pasti . sebelum aku jumpa dia , dia txt aku ,luahkan segala apa yang dia rasa , aku tau sakitnya cemana .aku pernah ada dalam situasi dia . tapi bila aku jumpa dia tadi , dia kelihatan gembira , macam takda apa2 masalah . senyum tak pernah lekang dari bibir dia . perangai dia masih lagi menunjukkan huda yang sama, seorang perempuan yang wataknya happy go lucky . tak pernah mengalah dalam cabaran . tu yang aku kagum dengan dia :') tuu yang buatkan akuu nakkk sgt ada di samping dia bila aku ada masalah . Then , masa kitaorang nak balik tadi ,aku pesan kat dia something .

huda , aku nak cakap something nh .kau dengar baik2 .huda , tak lama lagi kita akan pergi jauh , kau study tempat lain , aku study tempat lain. tapi aku nak kau tahu yang aku sayangkan kau sangat2 . ingat tauu , walau macam mana pun kita terpisah , kita tetap terus berhubung 

act , aku tak tahu kenapaa aku nak sangat cakap kat huda macam tuu . sebenarnya , aku dah mula rasa lain dalam diri aku semenjak dua menjak nh .aku tak tau ,samada ini keinsafan atauu , aku bakal menyusur arwah akeem . sejak akeem meninggal ,aku rasa diri aku makin hampir dengan kematian . aku nak sangat minta maaf dengan semua orang, nak sangat semua orang yang aku kenal halal kan makan minum aku ,memaafkan segala kesalahan aku  , mungkin umur aku sekadar teen .mana tahu kan ?

ya Allah , jika umur aku sekadar 17 , bagi aku peluang untuk bertaubat sebelum menghadap Mu ,dan tariklah nyawa aku dalam keadaan Khusnulkhatimah . kalau boleh , sebelum nyawa aku ditarik , aku nakjumpa semua orang yang aku sayang , untuk kali terakhir .Insyaaa Allah . amin ...


Older Post | Newer Post
Blog's Owner <3





holla you olz , im the owner of this blog . enjoy reading my post . no hater ,no copy cat tautau :)ite tubet awak nanti :)

underline, bold, strike and italic

blockqoute


My Precious Gift :')





Amin Ikmal khalili Aminuddin <3 beby , you are my virus, You will make it painful for me, I want you again and again, I crazily want you, I love you so much, Even if I’m in pain after pain, I love you until the day I day :') :*


Navigations!





Diary About Stuff Site


Let's Talk!





YOUR CBOX CODE HERE BEBEH!


The Credits!



Template by : Dirah | Sor
Basecode by : Farisyaa | Nurynn
Full Edited : YOUR NAME
Owned : YOUR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!